HOME
VIP WAREGEM KOERSE GAVERBEEK
VIP RODE DUIVELS
VIP GRAND PRIX F1
BELGIE
VIP CIRCUIT ZOLDER
VEEL GESTELDE VRAGEN
VERKOOPSVOORWAARDEN
CONTACT
DISCLAIMER

Veel gestelde vragen

FAQ - Veel gestelde vragen


Voor wie?
Elk professioneel bedrijf, ongeacht de grootte, met btw nummer. Als particulier kan u hier niet terecht en verwijzen wij u naar andere websites. Alle viptickets op deze site worden daarom aangeboden exclusief btw.

Waarom kiezen voor viptickets.be?
Viptickets.be is een erkend boekingskantoor van viptickets in België voor bedrijven en werkt als officieel tussenpersoon rechtstreeks in opdracht van eventorganisatoren. Viptickets aangekocht via deze website zijn altijd originele viptickets die op uw naam worden gereserveerd rechtstreeks bij de organisator van het evenement. Wij verkopen geen 2dehands tickets die te koop staan op ebay of andere koopjeswebsites. 

Hoe weet ik of er nog tickets beschikbaar zijn?
Zodra u een bestelling plaatst wordt de beschikbaarheid gecontroleerd. U krijgt een bevestiging hiervan per email samen met uw factuur. Bent u nog niet zeker of u wil reserveren, dan kan u elke werkdag bellen van maandag t/m vrijdag, behalve feestdagen tussen 09u -17u00 op het betalend nummer 0900-444.10 ( € 0.50 per minuut).

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kan uw bestelling plaatsen via ons elektronisch formulier op www.viptickets.be. Bestel in 5 eenvoudige stappen:
  1. selecteer uw viparrangement
  2. vul onderaan in het reservatieformulier uw naam, adres en facturatiegegevens in
  3. selecteer de gewenste datum, het aantal personen en de vipformule waarvoor u tickets wenst
  4. selecteer de verzendingswijze aangetekend (zonder of met verzekering) of koerier
  5. verzenden
Van zodra uw reservatie werd ontvangen checken wij de beschikbaarheid. U ontvangt via email een bevestiging met de definitieve prijs en een factuur. U heeft dan 5 werkdagen de tijd om uw betaling over te maken. Pas na ontvangst van uw betaling is uw reservatie definitief.
 
U heeft geen tijd om te mailen?
U kan ons ook bellen elke werkdag van maandag t/m vrijdag, behalve feestdagen tussen 09u -17u00 op het betalend nummer 0900-444-10 (opgelet € 0.50 per minuut).

Wanneer kan ik ten laatste bestellen?
Voor de meeste van onze viptickets kan u vlot reserveren tot 6 weken voor aanvang. Populaire evenementen zijn echter sneller uitverkocht. Zodra een evenement uitverkocht is proberen wij dit zo snel mogelijk op onze site aan te passen. Eén week voor aanvang van het evenement nemen wij geen reservaties meer aan.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?

Zolang uw betaling niet door ons is verwerkt kan u kosteloos wijzigingen aanbrengen of annuleren.

Waarom betaal ik reservatiekosten?
De reservatiekosten zijn per persoon excl. btw en omvatten de kosten die worden gemaakt om uw reservering te verwerken. Deze reservatiekosten kunnen verschillen afhankelijk van het evenement of gekozen formule. Dit houdt onder meer in: het beheren van uw dossier, opmaak van de facturatie, maar ook personeelskosten, computerinfrastructuur, accommodatie, enz. die nodig is om op een correcte manier uw bestelling of aankoop van tickets uit te voeren. 

Kan ik minder tickets bestellen dan vermeld op de website?

Viptickets worden aangeboden in pakket van een minimum aantal. Het is niet mogelijk te reserveren voor een minder aantal viptickets dan minimaal vermeld werd bij de omschrijving.

Kan ik achteraf betalen?
Al onze facturen zijn betaalbaar binnen de 5 werkdagen zoniet wordt uw bestelling automatisch geannuleerd en kunnen wij niet garanderen deze later nog opnieuw te kunnen reserveren. 

Wanneer ontvang ik de tickets?
Om fraude te vermijden verkiezen heel wat organisatoren hun tickets 2 weken voor aanvang van het evenement de tickets beschikbaar te stellen. Wij versturen uw tickets steeds aangetekend naar het door u opgegeven adres bij reservatie. U ontvangt ze dus meestal 10 dagen voor aanvang van het evenement.

Kan ik de tickets komen afhalen?
  
Viptickets.be is een e-commerce bedrijf. Tickets worden steeds aangetekend verzonden aan de persoon die de reservatie heeft uitgevoerd of het leveringsadres dat werd opgegeven bij reservatie.  Tickets kunnen niet op ons kantoor worden afgehaald. Indien uw reservatie minder dan 10 dagen voor het evenement plaatsvindt, verkiezen we om de tickets op uw naam klaar te leggen aan het onthaal van het evenement de dag van de voorstelling. U bent dan zelf verantwoordelijk deze tijdig af te halen. Alternatief stellen we voor om de tickets per koerrier te verzenden (24u levering) op uw kosten naar het adres van uw keuze.
 
Hoe worden de tickets verzonden?
Uw viptickets worden steeds aangetekend verzonden via Bpost in een neutrale enveloppe ter attentie van de persoon die de reservatie heeft gemaakt. U kan een ander adres of persoon opgeven bij de reservatie. Een gewone aangetekende verzending via Bpost is niet verzekerd tegen verlies, beschadiging of diefstal door Bpost. Indien u de inhoud wenst te verzekeren bevelen wij Bpost Secur aan. U betaalt hiervoor een meerprijs. Een alternatief is uw viptickets laten leveren door een koerier. U kan voor een van deze beide opties kiezen op het ogenblik van reservatie.

Kan ik met visa of overschrijving betalen?
Wij aanvaarden op dit ogenblik nog geen visa-betalingen. U kan wel overschrijven op ons rekeningnummer BE78 0688 9404 5286 (BELFIUS Bank- BIC GKCC BE BB). Vermeld als mededeling zeker het factuurnummer dat u op uw factuur terug kan vinden. Zo kunnen wij uw betaling gemakkelijk verwerken. Bij laattijdige reservering stuurt u best nog uw betalingsbewijs zeker de dag van bestelling door om een vlotte reservatie te verzekeren.
© 2009 - 2017 - PEOPLE Business bvba - T. 0900-444.10 - Adelaarsstraat 1, B-9051 Gent - BelgiŽ